To co czytam :*

poniedziałek, 2 marca 2015

Prolog :*





   Ludmiła 

Nazywam się Ludmiła Ferro. Miałam 17 lat, chodziłam do Studia On Beat taka szkoła muzyczna.Nigdy nie byłam zakochana, nie miałam chłopaka ale z wyboru. Nie mam zbyt wielu przyjaciół tylko Naty, nie preferowałam tych grzecznych dziewczynek ubranych na różowo typu Violetta czy Francesca, byłam bardziej 'nie grzeczna', ciągle ubrana na czarno taki emo lub punk. Ciągle komuś dokuczałam, byłam wredna ale cóż ja na to poradzę taka moja natura. Nagle pewnego dnia coś a raczej ktoś daje mi do zrozumienia moje postępowanie. Chłopak, który przyjeżdza na międzynarodową wymianę z Włoch, chyba się w nim zakochałam i to tak prawdziwie. On pomógł mi zrozumieć jaką jestem osobą, dzięki niemu stałam się szczęśliwa i nauczyłam się kochać. Pomógł mi stać się miłą Ludmiłą, którą więcej osób lubi. Nie jestem już punk'iem ubieram się tak jak inne dziewczyny 'schludnie i dziewczęco'. Nadal nie mogę w to uwierzyć że jedno spotkanie tak bardzo zmieniło moje życie. Chcecie wiedzieć jak to się stało prawda ?.... / ‎@MechiLambrePolandxx 



Violetta 


No to może nie będe sobą zanudzać i przejdę do konkretów ...
Jestem Violetta Castillo ... Moją najlepszą przyjaciółką jest Francesca Caviglia.
Jesteśmy nierozłączne... Dobra koniec Violka!
Nie znalazłam jeszcze szczęścia, Fran też nie.. Mam nadzieję, że to się wkrótce zmieni..
Na dodatek do  Studia doszedł nowy przystojny brat Francescy, jest z wymiany... 
On zmienił naszą ,, Supernovą ". dobra Stop! Bo zaraz wszystko zdradzisz!




Mam nadzieję, że się podoba <3
Chyba zauważyliście O Ludmile pisała ona ----> ‎@MechiLambrePolandxx 

2 komentarze:

  1. Swietne czekam na pierwszy rozdzial ;**
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje!
    Przypominam, że o Ludmile pisała ta czika <3
    http://ask.fm/MechiLambrePolandxx

    OdpowiedzUsuń