To co czytam :*

sobota, 14 lutego 2015

Pożegnanie ( Nie na zawsze)




Hej ...



Z racji, że ten blog to tragedia, i zdałam sobie sprawę, z tego, że nienadaję się na prowadzenie bloga,
postanowiłam go usunąć.. Też mi go szkoda, no ale nic na to nie poradzę...


Chciałabym podziekować wszystkim, którzy go czytali..
Mam 500 wyświetleń.. Bardzo zaniedbałam tego bloga.. Prawie wogóle nie wchodziłamna niego w ostatnim czasie.. Dziękuje wam za te wszyskie komentarze...
Chcę też dodać, że czytam sporo blogów i muszę przyznać, że mój blog to porażka..
Myślę, że za jakiś czas tutaj wrócę, narazie nie mogę bo mam za dużo nauki, i się nie obrobię..
Przepraszam ;) Wiem, że tego bloga nikt nie obserwował :(
No, ale cóż w życiu nie zawsze jest tak jakby się chciało...  Co by tu jeszcze napisać..
A! Jeszcze jedno jakbyście bardzo chcieli, żebym dodała na bloga pogodzenie leonetty, ślub itp.
To napiszcie w komentarzu, lub na moim asku ( link w 1-szym poście ;) )

Żeby nie było.. Wasze blogi, i tak będe czytać, i komentować.





Pa :* <3







3 komentarze:

  1. Nieodchodz! Mam pytanie chcesz prowadic ze mną bloga? Jesli tak to napisz do mnie na marysiu149@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że to, że nikt tego bloga nie obserwował to wina tego, że nie masz zakładki "obserwatorzy" :) Wtedy na pewno bym się w tej grupie znalazła ;)
    Tło bardzo utrudnia czytanie... Byc może to dlatego ;/ Żeby przeczytac jeden post, musiałam zaznaczac tekst, bo wtedy można było cokolwiek przeczytac.
    Szkoda, że odchodzisz i kończysz z blogiem... Mam nadzieję, że niedługo się tutaj pojawisz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny powracam na bloga ;)
    Zmienię wygląd i chcę z tb Mery prowadzić bloga :*

    OdpowiedzUsuń